Aamulla meidän vieraat lähtivät ajelemaan kotia kohti. Mä kävin päivällä töissä ja illaksi sitten riensimme treeneihin. Tällä kertaa mä olisin ollu ajoissa, mutta nyt olikin Oona myöhässä. Ehdittiin Pinjan kans pihassakin ihan tovi odotella.

Aluksi katsottiin jokaisen pujottelu, että miten ne sujuu. Meillä tarvii vielä treeniä "se toinen puoli". Tämä eka omatoimiharjoitus menikin sit meillä aikalailla tuohon pujon harjoitteluun.

Toinen omatoimiharjoitus. Tää oli oikein kiva ja meni aikalailla hyvin! 5.esteelle Pinja irtos sit aika hyvin että mä pääsin jo neloselta kutoselle. Oliski pitänyt kokeilla, että seison tuossa keskellä ja ohjaan siitä, mitenköhä olis onnistunu Cool

Ohjattuna oli tuo allaoleva treeni ja Anne toimi ohjaajana. Hmmm. Mitäköhän meillä tulikaan tehtyä tuolla.. Joo, keinusta tuli taas aika lentävä ekalla kerralla :( Kun mentiin hitaammin sitä, niin Pinja meinaa tulla kesken alas. otettiin sit makupalan kans sitä. Ysiltä kympille yritin takaaleikkauksella? mut ei se onnistunu ja mietin kyllä jo sitä siinä rataantutustumisessa ettei se varmaan onnistu. Sit oli vaihtoehtoina A:n jälkee valssi tai persjättö, muisti pätkii mut valssikaa ei tainnu onnistuu,meniköhän se sit tolla persjätöllä läpi Annen tiukasta tarkkailusta Kieli ulkona Kuka alkais mun videokuvaajaks? Joka treeni ois muistissa sitten ja kelaisin viikon täällä aina edellistä treeniä Nauru Ai niin ja taas jollain esteellä potkaisin koiraa, ja siis ihan vahingossa, Pinja on niin nopee et se on aina yhtäkkiä mun jaloissa ja sit mä juoksen sitä päin..tumpelo..

 

P.s Nämä treenipiirrokset lainaan aina Jossulta. Kiitos Jossu!

Nyt nukkumaan..