Agilitya

Treenien vetäjänä Pia. Ensimmäisenä jokainen meni pujottelun ja otettiin aika. Pinjaa voisi jo "vedättää" enemmän pujolla. Mun pitää lopettaa huitominen kädellä, koska Pinja osaa mennä pujon jo. Aloitus vaan pitää näyttää sille ja sit pitää kättä siinä muttei huitoa sillä Nauru

Ohjattu treeni oli aita, aita, aita, putki, aita, aita, A-este, muuri ja putki. Kokeiltii 2 erilaista ohjausta radalle. Ensin ohjattiin aidat vierestä ja sit putkeen jne. Toinen harjoitus oli, että lähetettiin koira aidalle ja kauempaa ohjattiin ne 3 aitaa. Pia tarvittiin avuksi kahden aidan taakse, että Pinja irtosi sinne. Jouduttii ottaa monesti, mä en taas tajunnu ite liikkua. samoin jäin oottelee pinjaa putkesta vaikka oisin voinu jo juosta kohti 5 ja 6 aitaa. Ehkä mä joskus opin.. Se on hyvä, että Pia sanoo et älä tee noin vaan tee näin! Kiitos Pia!

Pujottelu ja keinu oli yksittäin harjoiteltavana. Omatoimitreeninä oli putki, aita, okseri ja pussi. tai sitten nuo 3ensimmäistä ja sen jälkeen joko oikealle tai vasemmalle aita. Okseri olikin ihan uus juttu Pinjalle. Rimat tippu ja lenteli mut saatiin kyllä onnistuneita suorituksia okserilleki ja lopetettiin taas onnistuneeseen suoritukseen. Harjoiteltiin myös Lähtöjä, Pinja hiipii mun takana, palautin sitä aina takasi lähtökohtaan ja sit palkkasin ku pysyi paikalla.

Illalla otin Riinan kanssa hieman näyttelyharjoitusta. Kokeiltii ilman hihnaa, Riina ravasi niin nätisti mun vierellä. Seisoi paikoillaanki tosi hyvin.

Kana-asiaa

Ai niin, mä olen nyt varannut kukon ja neljä kanaa. kolme kanaa mulle ja yksi kana Erikalle Nauru Nyt viikonloppuna on alkanut kuoriutua tipusia, joista sitten tulee meille niitä kauniita kanasia. Komeaa kukkoa käytiin jo katsomassa yks päivä.