Mulla on täällä ollut monenlaista maalausurakkaa. Olen maalannut ovia, ikkunanpieliä, kiikkua, kukkatelineen, kuistia ja aitaa. Nyt sitten loppui maali kesken ja aidan maalaus keskeytyi. Harmi, kun pääsin niin hyvään vauhtiin.

 

Viikonlopuksi meidän miesporukka lähti Runnille kalastelemaan ja minut hylättiin tänne ihan yksin. No ei se nyt ihan niin menny, mä jäin tänne hoiteleen omat elukkani. Olihan se ihan mukava viikonloppu =) Illallakin oli niin rauhallista!

Lauantaina käytiin aamusta äidin kanssa Oulussa ostoksilla ja loppupäivän olin Pian luona talkoilemassa..

Tänään sain sitten lampaiden sorkat leikattua. Vihdoin tuli tuo apumies sinne pienoisen mutinan kanssa. Tää lammasharrastushan piti olla vain pelkästään mun harrastus, kuulemma =) Lampaat olivat sitten kiltisti, kun oli saatu jokainen vuorollaan kiinni. Vilma, jolta jo aiemmin leikkasin sorkat, niin änkeyty koko ajan ihan viereen rapsuteltavaksi.

Päästin tytöt maistelemaan vihreää. Talvitarhassa ei kasva juuri mitään. Seurasivat navetasta ulos mun perässä. Kyllä näytti vihreä hyvin maistuvan. Välillä ottivat hienoja juoksuspurtteja, kun oli paljon tilaa missä juosta pitkästi. Sisälle tulivat sitten mun ja kaura-astian perässä kiltisti. Huomenna se ei taida enää onnistua niin hyvin, ku  hoksaavat että jaa se aikoo taas laittaa meidät talviaitaukseen. Villat pitäis vielä saada pois, niin sit ois hyvä. Ne lähtee kunhan Ulla ehtii tulla tännepäin.

Ai niin, ja mun pitäis ennättää käymään Ullalla apulaisena. Sit ehkä saisin sellasen yhen pienen jutun.. ihan pienen vaan ;)

Täältä tullaan!!

1243280746_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1243280757_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1243280769_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pinja aloitti sunnuntaina juoksunsa. Kesäkauden agitreenit ois alkanu just tällä viikolla. Meidän pitää olla heti pois. Miksi ei voinu olla silloin kun oli talvi- ja  kesäkauden välissä tauko treeneistä.. No eihän ne tietenkää sillo tuu..

Eipäs tässä sitten muuta tällä kertaa, huomenna jatkuu työttömän kiireinen arki.